Bir başka şarkı vardır klibimden içeri

Günlerden bir gün internette oraya buraya tıklayarak zaman geçirirkene sezyum.com da "Literal Video" kavramıyla tanışmıştım. "Nedir bu literal video?" diyeceksiniz, linke tıkladığınızda wikipedia aracılığıyla bişiler öğrenebilirsiniz ama "Linkle, tıkla uğraşaman ben." diyenler için ben de şöyle kısaca açıklayayım: Bu literal videolar, şarkıların kliplerinde geçen olayları anlatmak suretiyle şarkının sözlerinin modifiyeden geçmesiyle oluşmuş; eğlenceli, şakalı, komiklikli vidyocuklar. Ben de internette gördüğüm güzel literal videolardan bir derleme yaptım, buyrun izleyin:

#1 >>a-ha - Take On Me<<


Di Oricinıl

#2 >>Tears for Fears - Head Over Heels<< 


Di Oricinıl

#3 >>Red Hot Chilli Peppers - Under the Bridge<<


Di Oricinıl


#4 >>Journey - Seperate Ways<<


Di Oricinıl

#5 >>Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart<<



Di Oricinıl

#6 >>Meat Loaf - I Would Do Anything for Love<<



Di Oricinıl

#7 >> Air Supply - Making Love Out Of Nothing At All<<



Di Oricinıl

#8 >>Billy Idol - White Wedding<<



Di Oricinıl

#9 >>Creed - With Arms Wide Open<<



Di Oricinıl

------------------------------------------------------
Daha fazlasını isteyenler buradan gitti. Bura

Yorum Gönder

*************************************************************************************