Nixar

Bir kez daha Nixar'a ayak basmış oluyoruz. Neresi bu Nixar diyenler için 1 şarkım 1 de şiirim var;

1.
Kalenin bedenleri yar yar yar yandım
Koyverin gidenleri şinanay yavrum şinanay nay
İpek bürük bürümüş yar yar yar yandım
Niksar'ın fidanları şinanay yavrum şinanay nay

2.
Kamyonlar kavun taşır ve ben
Boyuna onu düşünürdüm,
Kamyonlar kavun taşır ve ben
Boyuna onu düşünürdüm,
Niksar'da evimizdeyken
Küçük bir serçe kadar hürdüm.

Sonra âlem değişiverdi
Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak.
Sonra âlem değişiverdi
Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak.
Mevsimler ne çabuk geçiverdi
Unutmak, unutmak, unutmak.

Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Yine kamyonlar kavun taşır
Fakat içimde şarkı bitti.

Şimdi bu adı geçen şehirin, hoppa şina şinanaynay olmayan, kamyonların kavun taşımadığı ve küçük bir serçe kadar hür olmadığınız versiyonunu düşünün. Nixar'a hoş geldiniz...

Yorum Gönder

*************************************************************************************