Adventureeeee

 

Yazın küçük kuzenimle beraber tarlalarda köpek koşturmak dışında, bütün gün oturup cartoon network izliyorduk. Bu sayede uzak kaldığım (çok değil 3 sene öncesine kadar Jetix'den başka izlemezdim.) çizgi film alemine eklenen yeni halkaları tanıma şansım oldu. Ben Ten'inden tut Johnny Bravo'suna bütün yeni çizgi filmleri kuzenime sorduğum sorular ve onun çok heyecanlı anlatımları eşliğinde yalayıp yuttum. Ancak onca çizgi film arasından aklımda gerçekten sağlam bir yer edinen sadece Kulak Jack(Flapjack) oldu. Bazen şirin; bazen iğrenç çizimleri, referansları, karakterleri, kötü esprileri ve şizofren diyaloglarıyla çok hoşuma gitti bu Kulak Jack. Ben de geçen gün bütün bölümlerini indirdim, arada açıp açıp izliyorum. Sizler de izleyin derim...

Yukarıdaki saçmalıkları okumak istemeyenler için ÖZET:
Süngerbob + Çılgın Korsan Jack = The Misadventures of Flapjack
Yani, izlenir ki bu.


Yorum Gönder

*************************************************************************************